Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą FEBI BILSTEIN do Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05)

Moduł zarządzania temperaturą AIRTEX Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) AIRTEX
Moduł zarządzania temperaturą AISIN Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) AISIN
Moduł zarządzania temperaturą AKS DASIS Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) AKS DASIS
Moduł zarządzania temperaturą BUGATTI Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) BUGATTI
Moduł zarządzania temperaturą CONTITECH Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) CONTITECH
Moduł zarządzania temperaturą DAYCO Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) DAYCO
Moduł zarządzania temperaturą DOLZ Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) DOLZ
Moduł zarządzania temperaturą DR!VE+ Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) DR!VE+
Moduł zarządzania temperaturą EUROREPAR Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) EUROREPAR
Moduł zarządzania temperaturą FAI AUTOPARTS Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) FAI AUTOPARTS
Moduł zarządzania temperaturą FEBI BILSTEIN Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) FEBI BILSTEIN
Moduł zarządzania temperaturą FRECCIA Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) FRECCIA
Moduł zarządzania temperaturą GK Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) GK
Moduł zarządzania temperaturą GRAF Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) GRAF
Moduł zarządzania temperaturą HART Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) HART
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Moduł zarządzania temperaturą KAMOKA Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) KAMOKA
Moduł zarządzania temperaturą KWP Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) KWP
Moduł zarządzania temperaturą MAHLE ORIGINAL Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) MAHLE ORIGINAL
Moduł zarządzania temperaturą MASTER-SPORT Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) MASTER-SPORT
Moduł zarządzania temperaturą METELLI Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) METELLI
Moduł zarządzania temperaturą NTY Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) NTY
Moduł zarządzania temperaturą QUINTON HAZELL Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) QUINTON HAZELL
Moduł zarządzania temperaturą RUVILLE Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) RUVILLE
Moduł zarządzania temperaturą SALERI SIL Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) SALERI SIL
Moduł zarządzania temperaturą SKF Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) SKF
Moduł zarządzania temperaturą SWAG Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) SWAG
Moduł zarządzania temperaturą TRISCAN Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) TRISCAN
Moduł zarządzania temperaturą VALEO Citroën XSARA nadwozie zamknięte / kombi 1.8 D nadwozie zamknięte / kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1998.05 - 1999.05) VALEO
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
4.3 (6)
Kod produktu:
24185
niedostępny
4.3 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
24185
Jednostka:
szt
Materiał wirnika pompy wody:  Metal
Materiał uszczelnienia:  Papier
Materiał:  Odlew aluminiowy
Ilość zębów:  20
Liczba skrzydeł:  8
Ciężar [kg]:  0,874
Dla numeru OE:  1201.A8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze