Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11)

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy INA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) INA
Pasek klinowy wielorowkowy BANDO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) BANDO
Pasek klinowy wielorowkowy BGA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) BGA
Pasek klinowy wielorowkowy DELPHI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) DELPHI
Pasek klinowy wielorowkowy DT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) DT
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy HART Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) JP GROUP
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy MASTER-SPORT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) MASTER-SPORT
Pasek klinowy wielorowkowy METZGER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) METZGER
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) MITSUBOSHI
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy SASIC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) SASIC
Pasek klinowy wielorowkowy SCT - MANNOL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) SCT - MANNOL
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) TRISCAN
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 DI / TDDi Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1999.08 - 2004.11) VEYANCE
Producent:MEYLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
3.0 (1)
Kod produktu:
050 006 1415
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
050 006 1415
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1415
Ilość żeber:  6
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
3.0 (1)
Kod produktu:
050 006 1715
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
050 006 1715
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1715
Ilość żeber:  6
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze