Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła HART do Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10)

Piasta koła ACKOJA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ACKOJA
Piasta koła BENDIX Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BLUE PRINT
Piasta koła DOKUJI Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DOKUJI
Piasta koła FEBEST Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBEST
Piasta koła GSP Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GSP
Piasta koła HART Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HART
Piasta koła IPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPARTS
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAXGEAR Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NIPPARTS
Piasta koła NPS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NPS
Piasta koła NTY Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIMAL
Piasta koła SNR Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
900 304
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
900 304
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  14,7
Szerokość [mm]:  16,6
Średnica wewnętrzna [mm]:  19,1
Średnica wewnętrzna [mm]:  27
Średnica zewnętrzna [mm]:  45,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,3
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0)
Kod produktu:
901 058
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
901 058
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Szerokość [mm]:  37
Średnica wewnętrzna [mm]:  39
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze