Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BREDA LORETT do Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08)

Piasta koła FAG Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) FAG
Piasta koła MASTER-SPORT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MASTER-SPORT
Piasta koła A.B.S. Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) AL-KO
Piasta koła BENDIX Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) BTA
Piasta koła CIFAM Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) CIFAM
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) COMLINE
Piasta koła DRIVE + Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) DRIVE +
Piasta koła DT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) DT
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) GSP
Piasta koła HART Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) HART
Piasta koła IPD Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) IPD
Piasta koła JP GROUP Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) JP GROUP
Piasta koła KAWE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) LUCAS
Piasta koła MAPCO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) METELLI
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) NK
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) RUVILLE
Piasta koła SBS Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) SBS
Piasta koła SIDAT Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) SIDAT
Piasta koła SKF Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) SKF
Piasta koła SWAG Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) SWAG
Piasta koła TRISCAN Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) TRISCAN
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Mercedes-benz KLASA G (W460) 250 GD (460,3) samochód terenowy zamknięty 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.12 - 1992.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREDA LORETT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREDA LORETT
0 (0)
Kod produktu:
KRT2825
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT2825
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  67,98
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40,99
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  46
Szerokość 1 [mm]:  18
Szerokość 2 [mm]:  18
Do 100 dni na zwrot
BREDA LORETT
0 (0)
Kod produktu:
KRT2573
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT2573
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Szerokość [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
BREDA LORETT
0 (0)
Kod produktu:
KRT2216
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREDA LORETT
Kod:
KRT2216
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  67,98
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40,99
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  46
Szerokość 1 [mm]:  18
Szerokość 2 [mm]:  18
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze