Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METALCAUCHO do Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10)

Piasta koła A.B.S. Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) BORG & BECK
Piasta koła BTA Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) BTA
Piasta koła DAYCO Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) DAYCO
Piasta koła FAG Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) FAG
Piasta koła FEBEST Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) FEBEST
Piasta koła GSP Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) GSP
Piasta koła HART Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) IPARTS
Piasta koła IPD Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) JAPKO
Piasta koła KAWE Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) NIPPARTS
Piasta koła NK Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) NK
Piasta koła NPS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) NPS
Piasta koła OPTIMAL Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) RUVILLE
Piasta koła SBS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) SBS
Piasta koła SERVICE PARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) SERVICE PARTS
Piasta koła SNR Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) SNR
Piasta koła TRISCAN Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 (VZN130_) SUV 143KM, 105kW, benzyna (1990.01 - 1995.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
90449
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
90449
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  30
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]:  116
Średnica bębna hamulcowego:  108
Ilość otworów wiertniczych:  6
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  165,5
Średnica piasty koła [mm]:  106
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze