Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) ABE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) FTE
Pompa hamulcowa HELLA Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 177KM, 130kW, olej napędowy (2011.11 - 2015.12) VAICO
Producent:LPR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
6230
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6230
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
6229
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6229
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
6266
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6266
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
287,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze