Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FRENKIT do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01)

Pompa hamulcowa FRENKIT Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) LPR
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.8 i 16V Kombi 130KM, 96kW, benzyna (1993.02 - 1995.01) TRW
Producent:FRENKIT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRENKIT
5.0 (1)
Kod produktu:
123010
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRENKIT
Kod:
123010
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  23,8
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze