Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02)

Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) MEYLE
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Saab 9-3 Kombi (E50) 1.8 i Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) TRW
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1029
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1029
Otwór o śr[mm]:  25,4
Dla numeru artykułu:  1029
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Wymiar gwintu:  10 x 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1030
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1030
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
B1694
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1694
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  25,4
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze