Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02)

Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) ABE
Pompa hamulcowa ATE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower Kombi 220KM, 162kW, Benzyna / etanol (2011.01 - 2015.02) TRW
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3697
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3697
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  2xM12x1
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Materiał:  Żeliwo
Średnica cylindra [mm]:  25,4
Dla numeru artykułu:  PRH3697
System hamulcowy:  TRW
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ESP
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
358,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze