Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06)

Pompa hamulcowa LPR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) KAWE
Pompa hamulcowa NK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1994.06) TRW
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 480 072
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 072
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,22
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
584,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 480 071
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 071
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,22
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
592,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze