Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa do Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa CIFAM Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) CIFAM
Pompa hamulcowa A.B.S. Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) ATE
Pompa hamulcowa DELPHI Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) FTE
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa METELLI Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) METELLI
Pompa hamulcowa TRISCAN Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa VALEO Subaru JUSTY III (G3X) 1.3 CDTi liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2003.12 - 2007.08) VALEO

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
05-0396
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0396
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
System hamulcowy:  BOSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 399,00 zł
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-396
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-396
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
System hamulcowy:  BOSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 390,00 zł
205,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.2120-1730.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2120-1730.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  34,5
Długość 2 [mm]:  116,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
299,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71363
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
71363
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20.64
System hamulcowy:  BOSCH
Długość 2 [mm]:  116,2
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,53
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 583,00 zł
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM51038
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM51038
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  21
System hamulcowy:  Bosch
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 605,00 zł
327,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BMC-8506
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
BMC-8506
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 779,00 zł
433,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
400821
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
400821
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,61
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 886,00 zł
492,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220109
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220109
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]:  8,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  33
Ciężar [kg]:  0,525
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8130 24141
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8130 24141
Średnica [mm]:  20,64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze