Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) BOSCH
Pompa hamulcowa DELPHI Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) HELLA
Pompa hamulcowa NK Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) NK
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw LT 28-35 I Autobus (281-363) 2.4 D Autobus 70KM, 51kW, olej napędowy (1989.08 - 1996.06) TRW
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4007142
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4007142
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  2
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze