Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11)

Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa DELPHI Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) CIFAM
Pompa hamulcowa FAST Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI coupe 150KM, 110kW, benzyna (2015.07 - 2017.11) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4007956
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4007956
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica [mm]:  23,8
Wymiar gwintu:  M12x1
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze