Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wody DRIVE + do Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie)

Pompa wody CONTITECH Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) CONTITECH
Pompa wody SKF Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SKF
Pompa wody HEPU Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HEPU
Pompa wody GATES Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) GATES
Pompa wody GRAF Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) GRAF
Pompa wody INA Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) INA
Pompa wody SNR Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SNR
Pompa wody BOSCH Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) BOSCH
Pompa wody FEBI BILSTEIN Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa wody AIRTEX Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) AIRTEX
Pompa wody AUTOMEGA Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) AUTOMEGA
Pompa wody BG AUTOMOTIVE LTD. Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pompa wody BORG & BECK Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) BORG & BECK
Pompa wody BUGATTI Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) BUGATTI
Pompa wody DAYCO Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) DAYCO
Pompa wody DR!VE+ Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) DR!VE+
Pompa wody DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Pompa wody ESEN SKV Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) ESEN SKV
Pompa wody ET ENGINETEAM Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Pompa wody FAI AUTOPARTS Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa wody GK Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) GK
Pompa wody HART Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HART
Pompa wody HELLA Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HELLA
Pompa wody HUTCHINSON Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) HUTCHINSON
Pompa wody JP GROUP Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) JP GROUP
Pompa wody KWP Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) KWP
Pompa wody LPR Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) LPR
Pompa wody MAGNETI MARELLI Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa wody MAXGEAR Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) MAXGEAR
Pompa wody METELLI Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) METELLI
Pompa wody METZGER Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) METZGER
Pompa wody NPS Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) NPS
Pompa wody NRF Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) NRF
Pompa wody NTY Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) NTY
Pompa wody OPTIBELT Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) OPTIBELT
Pompa wody OPTIMAL Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) OPTIMAL
Pompa wody PIERBURG Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) PIERBURG
Pompa wody RUVILLE Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) RUVILLE
Pompa wody SALERI SIL Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SALERI SIL
Pompa wody SAMKO Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SAMKO
Pompa wody SWAG Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) SWAG
Pompa wody TRISCAN Vw CALIFORNIA T6 Camper (SGC, SGG, SHC) 2.0 TDI Autobus 204KM, 150kW, olej napędowy (2015.06 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP2310.11.063
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2310.11.063
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa wody

Uszkodzenie pompy cieczy chłodzącej - objawy awarii pompy

Jakie są najczęstsze objawy uszkodzenia pompy cieczy chłodzącej? Jaki wpływ na ich powstawanie mają zaniedbania serwisowe?

Nikt nie lubi przyznawać się do błędu, a tym bardziej ponosić konsekwencji własnego zaniedbania. Tymczasem bolesna prawda jest taka, że zdecydowana większość uszkodzeń pompy cieczy chłodzącej to Wasza, Drodzy Kierowcy, wina. Rażące błędy w eksploatacji i brak terminowych wymian są podstawową i najczęstszą przyczyną awarii pompy wody, które to awarie zwykle uwidaczniają się za pomocą jednego z dwóch objawów. Jakich?

czytaj więcej >
Jak działa pompa wody w samochodzie? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak działa pompa wody w samochodzie?

Po uruchomieniu silnika w komorze spalania bardzo szybko wzrasta temperatura, która może osiągnąć poziom nawet 1900 stopni Celsjusza. Tak wysoka temperatura sprawia, że elementy silnika takie, jak np. głowica lub blok potężnie się nagrzewają. Niezbędny jest wówczas wydajny system chłodzenia w samochodzie, którego jednym z elementów jest pompa wody. Sprawdzamy jak ona działa i jakie jest jej główne zadanie.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze uszkodzenia pompy wody?

Jakie są najczęstsze uszkodzenia pompy wody?

Żywotność pompy wody mieści się zazwyczaj w czasie trwałości napędu rozrządu (od 60 do 160 tysięcy kilometrów) lub nawet go przewyższa. Najczęstsze awarie bądź usterki w wirnikowych pompach układu chłodzenia wynikają przeważnie z błędów w ich eksploatacji lub montażu podczas dokonywanej wymiany. Uszkodzeniu zazwyczaj ulega łożyskowanie lub uszczelnienia. Jakie są najczęstsze problemy z pompą wody w samochodzie?

czytaj więcej >
Kiedy i jak wymienić pompę wody w samochodzie?

Kiedy i jak wymienić pompę wody w samochodzie?

Aby układ chłodzenia w samochodzie mógł działać poprawnie i spełniać swoje podstawowe funkcje, a więc odbierać z silnika nadmiar ciepła i oddawać go na zewnątrz poprzez chłodnicę, płyn chłodniczy musi być w ciągłym ruchu. Pozwala na to zastosowanie pompy cieczy chłodniczej potocznie zwanej pompą wody.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze