Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat DUCATO Skrzynia (230_) 2.8 TD 4x4 Skrzynia 122KM, 90kW, olej napędowy (1998.05 - 2001.09) VAICO
Producent:TMI

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00138
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00138
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Długość [mm]: 1410
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 50
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,7
Rozmiar gwintu wejżcie: M14
Wymiar gwintu wyjście: M16
Ograniczenia producenta: M12 mount
Ciężar netto [kg]: 10,6
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00139R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00139R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Długość [mm]: 1410
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 50
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,7
Rozmiar gwintu wejżcie: M14
Wymiar gwintu wyjście: M16
Ograniczenia producenta: M12 mount
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00198
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00198
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Długość [mm]: 1410
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 50
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,5
Rozmiar gwintu wejżcie: M14
Wymiar gwintu wyjście: M16
Ograniczenia producenta: M14 mounts
Ciężar netto [kg]: 11
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG02686
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02686
Tryb pracy: Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]: 8,6
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG02687R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02687R
Tryb pracy: Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00199R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00199R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Długość [mm]: 1410
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 50
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,5
Rozmiar gwintu wejżcie: M14
Wymiar gwintu wyjście: M16
Ograniczenia producenta: M14 mounts
Ciężar netto [kg]: 10
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00093
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00093
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Ciężar netto [kg]: 2,1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze