Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Ford 1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) URW
Producent:GENERAL RICAMBI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FO4020
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FO4020
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]: 1225
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 679,00 zł
367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FO9001
niedostępny
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
FO9001
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]: 1230
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1118,00 zł
639,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 130,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0136
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0136
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: SAG
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 692,00 zł
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze