Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Ford 1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford  1.4 Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) URW
Producent:LAUBER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
69.1506
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
69.1506
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Manualny
Ograniczenia producenta: WEU/Visteon
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 655,00 zł
354,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0545
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0545
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 2mm MALE
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta: TRW
Technika połączeń: wielorowek
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1,5
Długość całkowita [mm]: 1225
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 35
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1978,00 zł
1199,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
69.0108
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
69.0108
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Manualny
Gwint wewnętrzny [mm]: 1/2" UNF MALE
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 618,00 zł
334,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0123
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0123
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Gwintowana złączka: 16mm (Female)
Technika połączeń: M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 519,00 zł
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0545U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0545U
Tryb pracy: Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 2mm MALE
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze