Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan MICRA III (K12) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2003.01 - 2010.06) VAICO
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51697
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51697
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1245
Tryb pracy: Manualny
Tryb pracy: Elektryczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez elektrycznego układu wspomagania kierownicy
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2216,00 zł
1343,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51822
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51822
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Mechaniczne
Tryb pracy: Elektryczny
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: M12x1.25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2364,00 zł
1433,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51511
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51511
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1030
Tryb pracy: Manualny
Tryb pracy: Elektryczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez elektrycznego układu wspomagania kierownicy
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3171,00 zł
2114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze