Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.5 dCi SUV 106KM, 78kW, olej napędowy (2007.02 - 2013.12) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ND4004
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
ND4004
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 810,00 zł
450,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze