Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan QASHQAI / QASHQAI +2 I (J10, NJ10, JJ10E) 1.6 SUV 117KM, 86kW, benzyna (2010.11 - 2013.12) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ND4004
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
ND4004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
450,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze