Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) VAICO
Producent:TMI

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03724
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03724
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: SMI
Długość [mm]: 1179
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 78
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: O przekroju kwadratowym
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,8
Ciężar netto [kg]: 4,4
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00584
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00584
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: SMI
Długość [mm]: 1054
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 42
Rozmiar gwintu wejżcie: M16
Wymiar gwintu wyjście: M18
Ograniczenia producenta: Pipes routed on top
Ciężar netto [kg]: 6
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG02964
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02964
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,3
Ciężar netto [kg]: 4,7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG02965R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02965R
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,3
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03725R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03725R
Tryb pracy: Manualny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: SMI
Długość [mm]: 1179
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 78
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: O przekroju kwadratowym
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,8
Ciężar netto [kg]: 4,4
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG01146
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01146
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW/SMI
Długość [mm]: 1170
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 40
Rozmiar gwintu wejżcie: M16
Wymiar gwintu wyjście: M18
Ciężar netto [kg]: 5,7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG01147R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01147R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW/SMI
Długość [mm]: 1170
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 40
Rozmiar gwintu wejżcie: M16
Wymiar gwintu wyjście: M18
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00585R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00585R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: SMI
Długość [mm]: 1054
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 42
Rozmiar gwintu wejżcie: M16
Wymiar gwintu wyjście: M18
Ograniczenia producenta: Pipes routed on top
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00242
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00242
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Ciężar netto [kg]: 4,4
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00144
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00144
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Saginaw CB
Średnica koła pasowego [mm]: 121
Liczba rowków: 4
Cisnienie [bar]: 80
Ciężar netto [kg]: 2,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze