Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP do Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi liftback 82KM, 60kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.12) VAICO
Producent:OCAP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OCAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0602336-K
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0602336-K
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z osłoną gumową
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze