Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 16V Turbo liftback 170KM, 125kW, benzyna (2007.10 - 2015.12) VAICO
Producent:URW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-82054
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-82054
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze