Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT11, BT1E, BT1N) liftback 178KM, 131kW, olej napędowy (2008.03 - 2015.12) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277439
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277439
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Ograniczenia producenta: Dacia
Ograniczenia producenta: Fiat
Ograniczenia producenta: Ford
Ograniczenia producenta: Renault
Ograniczenia producenta: Nissan
Ograniczenia producenta: Opel
Ilość biegunów: 3
Długość kabli: 200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Szerokosc wtyczki [mm]: 0,64
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: +140
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Dla numeru artykułu: 70699502
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze