Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 130 FWD (EV0Y, HV0Y, UV0M, UV0Y) Platforma / podwozie 130KM, 96kW, olej napędowy (2012.03 - obecnie) TRW
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PEI059
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PEI059
Tryb pracy:  Elektroniczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI1333
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI1333
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze