Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault TRAFIC Platforma / podwozie (PXX) 2.1 D RWD Platforma / podwozie 64KM, 47kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR396
dostępny
Kaucja: 654,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR396
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  DELPHI
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj koprusu:  Obudowa aluminiowa
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
435,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 654,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP754
niedostępny
Kaucja: 2048,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP754
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Długość całkowita [mm]:  1226
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  73
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,4
Do 100 dni na zwrot
1079,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2048,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze