Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) VAICO
Producent:CEVAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
112124
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112124
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
135497
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
135497
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
112064
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112064
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze