Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Seat EXEO (3R2) 2.0 TFSI sedan 211KM, 155kW, benzyna (2010.05 - 2013.05) VAICO
Producent:LAUBER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.1748
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.1748
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Ograniczenia producenta: ZF
Ograniczenia producenta: KOYO
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]: 740
Technika połączeń: klin
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 50
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2472,00 zł
1498,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.1748U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.1748U
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Ograniczenia producenta: ZF
Ograniczenia producenta: KOYO
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze