Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN do Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) ET ENGINETEAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2002.08 - 2006.01) VIKA
Producent:TOPRAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
111 170
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
111 170
Jednostka:
sztuka
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Materiał: Stal
Ilość pasów klinowych: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110 470
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
110 470
Jednostka:
sztuka
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 631,00 zł
341,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze