Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.4 liftback 80KM, 59kW, benzyna (2004.06 - 2013.04) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL001-A
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL001-A
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Wersja: Generazione I
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 7152,00 zł
4768,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL001-B
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL001-B
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Wersja: Generazione II
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL001-C
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL001-C
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Wersja: Generazione III
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL001R-B
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL001R-B
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Wersja: Generazione II
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL001R-C
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL001R-C
Wersja: Generazione III
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL001R-A
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL001R-A
Wersja: Generazione I
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze