Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda OCTAVIA II (1Z3) 2.0 FSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2004.11 - 2008.10) VAICO
Producent:LENCO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA635L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA635L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: ZF& KOYO & SMI
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA643L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA643L
Tryb pracy: Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA670L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA670L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA533L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA533L
Tryb pracy: Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Specyfikacja: Gen. II
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA724L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA724L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: SMI
Długość całkowita [mm]: 1055
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA737L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA737L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Układ kierowniczy: Listwa zębata przekładni kierowniczej
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze