Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 Hybrid (MXPH10) liftback 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 Hybrid (MXPH10) liftback 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Toyota YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 1.5 Hybrid (MXPH10) liftback 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
GKNX20044
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
GKNX20044
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Mechaniczne
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA931L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA931L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Układ kierowniczy:  Z mocowaniem czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Dla producenta sterownika:  TRW/HELLA 6PD008598
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Czujnik z dwoma podkładkami
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1451L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1451L
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze