Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.8 V6 4motion Kombi 204KM, 150kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU00186
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00186
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02314
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02314
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  625
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  68
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  5,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu kątowego
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG01072
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01072
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1265
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,1
Ciężar netto [kg]:  6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze