Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM do Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) VIKA
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0)
Kod produktu:
171419883
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
171419883
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Parzyste numery artykułów:  100 419 0002
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze