Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1981.08 - 1983.07) VIKA
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
sztuka
Średnica flanszy [mm]: 12
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Specyfikacja: Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze