Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR do Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAVO PARTS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) KAVO PARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) NK
Regulacja dynamiki jazdy NPS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) NPS
Regulacja dynamiki jazdy NTY Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OYODO Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) OYODO
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT AWD SUV 150KM, 110kW, benzyna (2010.06 - 2013.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEXTAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
0 (0)
Kod produktu:
45038800
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
45038800
Długość 1 [mm]:  570
Długość 2 [mm]:  400
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Ciężar [kg]:  0,094
Długożć opakowania [cm]:  13
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  3,8
Do 100 dni na zwrot
TEXTAR
0 (0)
Kod produktu:
45038900
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
45038900
Długość 1 [mm]:  596
Długość 2 [mm]:  430
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Ciężar [kg]:  0,093
Długożć opakowania [cm]:  13
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  3,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze