Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12)

Silnik ELRING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) ELRING
Silnik GLYCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GLYCO
Silnik GATES Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GATES
Silnik VAICO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) VAICO
Silnik AJUSA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) AJUSA
Silnik CONTITECH Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CONTITECH
Silnik SOFIMA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) SOFIMA
Silnik CASTROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CORTECO
Silnik DT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) DT
Silnik ELWIS ROYAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FLENNOR
Silnik GOETZE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) HART
Silnik JP GROUP Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KAMOKA
Silnik KING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) MOTUL
Silnik NPS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) NPS
Silnik OPTIBELT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) PURRO
Silnik RAVENOL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) RAVENOL
Silnik SWAG Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) UFI
Silnik VALVOLINE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) VALVOLINE
Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8640 500940
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 500940
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  5
Szerokość [mm]:  17,8
Długość [mm]:  940
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1)
Kod produktu:
8640 100825
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 100825
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  825
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Długość zewnętrzna [mm]:  835
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8550 10044
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 10044
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE:  080714
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze