Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HERTH+BUSS ELPARTS do Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie)

Silnik REINZ Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) REINZ
Silnik ELRING Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) TOPRAN
Silnik VALEO Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) VALEO
Silnik LEMFÖRDER Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MANN-FILTER Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CONTITECH Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) CONTITECH
Silnik INA Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) INA
Silnik KNECHT Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik FILTRON Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FILTRON
Silnik GATES Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BREMI Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) BREMI
Silnik DAYCO Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) DAYCO
Silnik FEBEST Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FEBEST
Silnik LUK Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) LUK
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MEYLE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) ABAKUS
Silnik AJUSA Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) BUGATTI
Silnik CASTROL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) FRAM
Silnik GK Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) GOETZE
Silnik GRAF Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) GRAF
Silnik HART Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik IPD Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) IPD
Silnik K&N FILTERS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) KAWE
Silnik KW Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) KW
Silnik KWP Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) KWP
Silnik LIQUI MOLY Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik METELLI Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) METZGER
Silnik MOTORAD Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) NRF
Silnik OEM Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) SKF
Silnik SNR Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A5 (F53, F5P) 35 TDI coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2019.10 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277384
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277384
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  VAG
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  500
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Szerokosc wtyczki [mm]:  1,5
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Zakres temperatury do [°C]:  +125
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277382
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277382
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  VAG
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  500
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1,5
Szerokosc wtyczki [mm]:  2,8
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Zakres temperatury do [°C]:  +125
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277404
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277404
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  VAG
Ilość biegunów:  3
Długość kabli:  175
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277454
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277454
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
70640055
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70640055
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Szerokość [mm]:  110
Ilość biegunów:  4
Zalecane rozszerzenie naprawy:  Filtr powietrza
Do 100 dni na zwrot
457,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze