Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SOFIMA do Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Silnik REINZ Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik TOPRAN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Silnik VAICO Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) BREMI
Silnik COMLINE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik ERISTIC Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ERISTIC
Silnik FACET Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FILTRON Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik INA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) INA
Silnik KAMOKA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik LEMFÖRDER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NRF Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik SASIC Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SASIC
Silnik SOFIMA Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro coupe 341KM, 251kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SOFIMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SOFIMA
5.0 (1)
Kod produktu:
S 7G31 A
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SOFIMA
Kod:
S 7G31 A
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  141,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  169,4
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  90,6
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze