Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERA do Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Silnik ELRING Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik SWAG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik TOPRAN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik FA1 Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik INA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Silnik UFI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik CONTITECH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik FILTRON Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik HART Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Silnik LUK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUK
Silnik MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Silnik PIERBURG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik BORSEHUNG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BTA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BTA
Silnik DAYCO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DAYCO
Silnik EPS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik FEBEST Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBEST
Silnik METZGER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik ABAKUS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AE
Silnik AIRTEX Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AIRTEX
Silnik AKS DASIS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREMI
Silnik CASTROL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GOETZE
Silnik HELLA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
2.3 (3)
Kod produktu:
551477A
dostępny
2.3 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
551477A
Jednostka:
szt
Głębokosć zabudowy [mm]:  24
Średnica otworu centrującego [mm]:  15,2
Ilość połączeń:  3
Do 100 dni na zwrot
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0)
Kod produktu:
554068A
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
554068A
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń:  2
Głębokosć zabudowy [mm]:  31,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
ERA
2.3 (3)
Kod produktu:
551240
niedostępny
2.3 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
551240
Jednostka:
szt
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Rezystancja [Ohm]:  870
Ilość połączeń:  3
Do 100 dni na zwrot
209,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA
0 (0)
Kod produktu:
558372A
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
558372A
Rodzaj koprusu:  Z obudową
Ilość biegunów:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze