Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PIERBURG do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FA1
Silnik MANN-FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VAICO
Silnik PIERBURG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik CONTITECH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik EPS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALEO
Silnik ALCO FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik ERA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HUTCHINSON Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 570KM, 419kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PIERBURG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (2)
Kod produktu:
7.02256.00.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.02256.00.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
0 (0)
Kod produktu:
7.22880.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22880.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przełączający
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Techniczny numer informacyjny:  SI 0096
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-07
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-08
Techniczny numer informacyjny:  SI 0106-11
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
4.5 (4)
Kod produktu:
7.22184.68.0
dostępny
4.5 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.22184.68.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PIERBURG
5.0 (2)
Kod produktu:
7.06714.24.0
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.06714.24.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór odcinający
Rodzaj zaworu:  Zawór zwrotny
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
343,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PIERBURG
5.0 (1)
Kod produktu:
7.05315.05.0
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.05315.05.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
876,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze