Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DRI do Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik FA1 Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SWAG
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CONTITECH Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CONTITECH
Silnik CORTECO Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CORTECO
Silnik HART Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HART
Silnik UFI Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) UFI
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BREMI Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BREMI
Silnik GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) GATES
Silnik INA Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) INA
Silnik JC PREMIUM Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik METALCAUCHO Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik OEM Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GK Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) GOETZE
Silnik HELLA Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) IPSA
Silnik K&N FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METELLI Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NPS
Silnik NTY Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TMI
Silnik TOPRAN Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) 318 i sedan 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
729126640
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729126640
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  7,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze