Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METALCAUCHO do Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04)

Silnik ELRING Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FEBEST
Silnik CORTECO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) CORTECO
Silnik REINZ Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) REINZ
Silnik EUROREPAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) EUROREPAR
Silnik SWAG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SWAG
Silnik FA1 Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FA1
Silnik VAICO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VAICO
Silnik BOSCH Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BOSCH
Silnik FILTRON Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FILTRON
Silnik AJUSA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) AJUSA
Silnik CONTITECH Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) CONTITECH
Silnik DT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DT
Silnik GATES Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) GATES
Silnik INA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) INA
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MAGNETI MARELLI
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik DR.MOTOR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DR.MOTOR
Silnik ERA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ERA
Silnik JP GROUP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) JP GROUP
Silnik METALCAUCHO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) METALCAUCHO
Silnik PIERBURG Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) PIERBURG
Silnik SKV GERMANY Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SKV GERMANY
Silnik ABAKUS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ABAKUS
Silnik AE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DAYCO
Silnik DELPHI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) EUROL
Silnik FAE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FLENNOR
Silnik FRAM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) FRECCIA
Silnik GLASER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) GOETZE
Silnik HART Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) HART
Silnik HC-CARGO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) HC-CARGO
Silnik HELLA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) HELLA
Silnik HENGST FILTER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) INTERVALVES
Silnik IPD Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) IPD
Silnik IPSA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) IPSA
Silnik JAPANPARTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) JAPKO
Silnik JOHNS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) JOHNS
Silnik K&N FILTERS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) METELLI
Silnik METZGER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) MULLER FILTER
Silnik NPS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) NPS
Silnik OCAP Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) OCAP
Silnik OEM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) OEM
Silnik OPTIBELT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QFIX Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) RUVILLE
Silnik SASIC Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SKF
Silnik SNR Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) SOFIMA
Silnik TEDGUM Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TEDGUM
Silnik TRICLO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TRICLO
Silnik TRISCAN Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) UFI
Silnik VALEO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VALEO
Silnik VAN WEZEL Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VAN WEZEL
Silnik VDO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VDO
Silnik VEMA Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VEMA
Silnik VEMO Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VEMO
Silnik VEYANCE Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 6 (E24) 635 CSi coupe 218KM, 160kW, benzyna (1978.06 - 1982.04) WIX FILTERS
Producent:METALCAUCHO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
00678
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
00678
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,02
Wymiar gwintu:  12x150
Masa [g]:  20
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
3.0 (1)
Kod produktu:
56966
niedostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
56966
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  28
Długość [mm]:  63
Ciężar [kg]:  0,08
Gwint zewn. [mm]:  M8 x 1,25
Materiał:  Guma / metal
Średnica zewnętrzna [mm]:  40,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,0
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze