Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik QFIX do Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06)

Silnik ELRING Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ELRING
Silnik FEBEST Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) KAMOKA
Silnik REINZ Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) REINZ
Silnik KNECHT Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) KNECHT
Silnik FA1 Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) FA1
Silnik PIERBURG Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) PIERBURG
Silnik INA Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) INA
Silnik SKV GERMANY Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) SKV GERMANY
Silnik SWAG Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) SWAG
Silnik VEMO Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VEMO
Silnik AJUSA Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) AJUSA
Silnik CORTECO Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) CORTECO
Silnik GATES Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) GATES
Silnik NTY Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) NTY
Silnik BREMI Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) BREMI
Silnik CHAMPION Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) CHAMPION
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik VAICO Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VAICO
Silnik ABAKUS Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ABAKUS
Silnik AMC Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) AMC
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik COMLINE Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) COMLINE
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ENERGY
Silnik ERISTIC Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ERISTIC
Silnik ET ENGINETEAM Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ET ENGINETEAM
Silnik GLASER Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) GLASER
Silnik GOETZE Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) GOETZE
Silnik HART Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) HOFFER
Silnik JP GROUP Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) JP GROUP
Silnik MASTER-SPORT Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) METZGER
Silnik NPS Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) NPS
Silnik OEM Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) PAYEN
Silnik QFIX Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) SKF
Silnik TEDGUM Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) TEDGUM
Silnik TRISCAN Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 coupe 239KM, 176kW, benzyna (1998.02 - 2000.06) VALVOLINE
Producent:QFIX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QFIX
0 (0)
Kod produktu:
Q303-0016
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QFIX
Kod:
Q303-0016
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  3,5
Lokalizacja w aucie:  Od szyny cisnieniowej do wtryskiwacza
Ciężar [kg]:  0,0012
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,4
Oznaczenie koloru:  Niebieski
Oznaczenie koloru:  Czarny
Wysokość opakowania [cm]:  2,0
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze