Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ESEN SKV do Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09)

Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) MAXGEAR
Silnik AKRON-MALÒ Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) AKRON-MALÒ
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) ELRING
Silnik ENERGY Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) ENERGY
Silnik ERA Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) ERA
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) ESEN SKV
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) FILTRON
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) HOFFER
Silnik IPARTS Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) IPARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) KING
Silnik KNECHT Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) KNECHT
Silnik MAHLE Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) MEAT & DORIA
Silnik NPS Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) NPS
Silnik PZL FILTERS Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) PZL FILTERS
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) SIDAT
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) VAICO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) WIX FILTERS
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (4 ocen)
Kod produktu:
09SKV525
dostępny
3.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
09SKV525
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  450
Ciężar [kg]:  0,12
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczny
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Liczba przewodów:  1
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze