Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik IPARTS do Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) MAXGEAR
Silnik AKRON-MALÒ Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) AKRON-MALÒ
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) ELRING
Silnik ENERGY Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) ENERGY
Silnik ERA Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) ERA
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) ESEN SKV
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) FILTRON
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) HOFFER
Silnik IPARTS Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) IPARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) KING
Silnik KNECHT Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) KNECHT
Silnik MAHLE Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) MEAT & DORIA
Silnik NPS Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) NPS
Silnik PZL FILTERS Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) PZL FILTERS
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) SIDAT
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) VAICO
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO (FP_) 3.1 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1989.10 - 1992.09) WIX FILTERS
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FO000113
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
FO000113
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 86
Wymiar gwintu: M 18 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 69,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 61,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze