Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie)

Silnik ELRING Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) FA1
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik SWAG Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) SWAG
Silnik FEBI BILSTEIN Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik METZGER Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik VAICO Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BREMI Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) EUROL
Silnik FRAM Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) FRAM
Silnik HEPU Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) HOFFER
Silnik LIQUI MOLY Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) NPS
Silnik OPTIMAL Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik TRISCAN Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet CORVETTE (C6) 6.2 ZR1 coupe 647KM, 476kW, benzyna (2008.09 - obecnie) VEMO
Producent:HOFFER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7517988
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7517988
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Kolor wtyczki:  Czarny
Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Dla numeru OE:  12570125
Do 100 dni na zwrot
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481909
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481909
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda diagnostyczna
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  390
Do 100 dni na zwrot
443,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481866
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481866
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  290
Dla numeru artykułu:  7481866
Do 100 dni na zwrot
480,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481866E
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481866E
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  290
Dla numeru OE:  12572705
Jakosć:  EQUIVALENT
Dla numeru artykułu:  7481866E
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze