Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) e-C4 (BCZKXC) liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2020.10 - obecnie)

Silnik BORG & BECK Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) e-C4 (BCZKXC) liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) e-C4 (BCZKXC) liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) e-C4 (BCZKXC) liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FRAM Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) e-C4 (BCZKXC) liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) FRAM
Silnik MAHLE Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) e-C4 (BCZKXC) liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) e-C4 (BCZKXC) liftback 136KM, 100kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) PURFLUX
Producent:FRAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
0 (0)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
FRAM
5.0 (1)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Silnik

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze