Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05)

Silnik METALCAUCHO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) METALCAUCHO
Silnik CORTECO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CORTECO
Silnik GATES Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GATES
Silnik KAMOKA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KAMOKA
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AJUSA
Silnik BOSCH Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) BOSCH
Silnik ELRING Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ELRING
Silnik ERA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ERA
Silnik FRAM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FRAM
Silnik HART Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HART
Silnik SKV GERMANY Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SKV GERMANY
Silnik AIRTEX Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CHAMPION Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DELPHI
Silnik DT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DT
Silnik ELWIS ROYAL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ENERGY
Silnik EUROREPAR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FAE
Silnik FILTRON Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FRIGAIR
Silnik GLASER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GLASER
Silnik GOETZE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GOETZE
Silnik HC-CARGO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) INA
Silnik IPSA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) JP GROUP
Silnik KAWE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KAWE
Silnik KING Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KING
Silnik KNECHT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) OPTIBELT
Silnik PAYEN Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SIDAT-FISPA
Silnik SNR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) TRISCAN
Silnik UFI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) UFI
Silnik VALEO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VALEO
Silnik VEMO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CONTITECH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (4)
Kod produktu:
AVX10X625
dostępny
4.8 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X625
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,053
Długość [mm]:  625
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (4)
Kod produktu:
AVX10X700
dostępny
4.8 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X700
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,058
Długość [mm]:  700
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (4)
Kod produktu:
AVX10X838
dostępny
4.8 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
AVX10X838
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,067
Długość [mm]:  838
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze