Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05)

Silnik METALCAUCHO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) METALCAUCHO
Silnik CORTECO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CORTECO
Silnik GATES Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GATES
Silnik KAMOKA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KAMOKA
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AJUSA
Silnik BOSCH Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) BOSCH
Silnik ELRING Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ELRING
Silnik ERA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ERA
Silnik FRAM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FRAM
Silnik HART Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HART
Silnik SKV GERMANY Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SKV GERMANY
Silnik AIRTEX Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CHAMPION Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DELPHI
Silnik DT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DT
Silnik ELWIS ROYAL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ENERGY
Silnik EUROREPAR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FAE
Silnik FILTRON Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FRIGAIR
Silnik GLASER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GLASER
Silnik GOETZE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GOETZE
Silnik HC-CARGO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) INA
Silnik IPSA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) JP GROUP
Silnik KAWE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KAWE
Silnik KING Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KING
Silnik KNECHT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) OPTIBELT
Silnik PAYEN Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SIDAT-FISPA
Silnik SNR Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) TRISCAN
Silnik UFI Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) UFI
Silnik VALEO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VALEO
Silnik VEMO Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2400 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) WIX FILTERS
Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PH4558
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
PH4558
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Wysokość [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze